ANTALL OPPSLAG :

tirsdag 12. januar 2016

SOFIA MY LOVE






Foto: Synnøve Sætrum

Fotografiene er mine. Knipset på en tur med båten "SOFIA MY LOVE". Den seilte et stykke ved Karpathos i september 2014. Der var jeg og reisefølget med. Vi koste oss, badet og det var en varm dag. Midterst ligger jeg og flyter mellom to hvelvinger. Det var skjønt. For en sommer, og for en høst. Uvanlig varm og fin. Når jeg tenker tilbake på det deilige Egeerhavet kjenner jeg på takknemlighet og lengsel etter mer. Jeg vet ikke om jeg noen gang kommer til å seile med "SOFIA MY LOVE" igjen, men jeg vil nok huske turen. Derimot håper jeg å få seile mer på Egeerhavet, mellom greske øyer. Gå i land, kjenne Meltemien på kroppen og dyppe meg i krystallvannet når det blir for varmt under solen. Kalenderen skriver kun 12. januar, men det betyr at det går rette vegen. I mellomtiden får jeg drømme. Ha en god tirsdag.

Synnøve Sætrum




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar